zondag 26 januari 2014

Onvoorwaardelijk ontmoeten




'Family isn’t always blood. It’s the people in your life who want you in theirs; the ones who accept you for who you are. The ones who do anything to see you smile & who love you no matter what.’

Het verschil voelen tussen voorwaardelijke en onvoorwaardelijke liefde. Ik heb het mogen voelen. Ik voel mij een rijk mens.

Vanuit onvoorwaardelijke liefde contact maken. Zonder oordelen, zonder verwachtingen. Het is stil in mij.

Woorden zijn niet meer nodig. In de ogen kijken zegt genoeg. Het voelt als een warme omhelzing van ‘hart tot hart’.

De kunst is om de Stilte in mezelf te koesteren. Elke dag opnieuw ruimte creëren om mijn hart te openen. Niet alleen voor mezelf, maar ook voor mijn omgeving.
Wanneer ik als een stemvork, onvoorwaardelijke liefde kan vibreren, resoneert mijn omgeving mee.

Inspiratie:
Mijn Ontmoetingen
Mijn groepsmeditatie bij StilteWerk


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen