woensdag 19 september 2012

Dag 30: Ik hou van mezelf

Zelfportret 30: Klik op foto voor mijn gevoelens
woensdag 19 september 2012, 21:43

21:43
Ik voel me een klein beetje moe. Vandaag maak ik mijn laatste foto voor het fotoproject. Ik heb geen behoefte om een laatste spetterende indruk achter te laten. Ik blijf dicht bij mezelf door mijn vermoeidheid gewoon te laten zien. Mijn tijd van maskers is voorbij.

Het effect van het fotoproject laat ik even bezinken. Vanaf zaterdag 22 september zal ik twee weken offline blijven. Wordt vervolgd.

Zie ook: ik doe mee met 30 dagen 'Ik hou van mezelf'

4 opmerkingen:

  1. Ik ben heel benieuwd naar jou verslag. Het was een project dat wij gezemelijk zouden doen. Helaas was de enthousiastme door mijn afwezigheid verdwenen voor veel mensen. Een aantal hebben het niet publiekelijk gedeeld maar hebben wel meegedaan, waaronder ikzelf. Als ik weer tot mijn krachten ben gekomen zal ik daar een mooi eindverslag van maken, en kunnen we alsnog misschien onze ervaringen onderling delen. Ik heb je ups and downs gevolgd zover ik kon. Ik vond het heel mooi om te lezen iedergeval. Dankjewel Thi Thanh Tam

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor je complimenten, Farida. Ik wens je veel Sterkte en ik kijk uit naar onze uitwisseling van ervaringen.

      Verwijderen
  2. +1, Like en Kudos voor je project. Een hele fijne offline tijd toegewenst en tot later.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor je complimenten en wens, Peter. Kudos, die kende ik nog niet. :-)

      Verwijderen