zondag 16 september 2012

Dag 27: Ik hou van mezelf

Zelfportret 27: Klik op foto voor mijn gevoelens
zondag 16 september 2012, 19:48

19:48
Ik voel me nu moe. Nog drie dagen en dan is het fotoproject voorbij. Ik begin de dagen af te tellen. Na dag 27 heb ik gemerkt dat ik het nu makkeljker vind om mijn gevoelens te benoemen en uit te spreken. Ik heb geen behoefte meer om mezelf sterker voor te doen dan ik me op dat moment voel. Zodra ik mijn gevoelens laat zien, voel ik opluchting en ruimte. Ruimte om er te mogen zijn en ruimte om verder te kunnen gaan. Daarnaast merk ik dat ik met mijn openheid ook anderen de ruimte geef om zichzelf te laten zien. Samen gevoelens delen, betekent voor mij uiteindelijk dat iedereen er mag zijn. Dat is in mijn ogen een belangrijke stap naar een inclusieve samenleving.

Zie ook: ik doe mee met 30 dagen 'Ik hou van mezelf'

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen