dinsdag 11 september 2012

Dag 22: Ik hou van mezelf

Zelfportret 22: Klik op foto voor mijn gevoelens
dinsdag 11 september 2012, 20:57

20:57
Ik voel me kalm en geïnspireerd. Vanavond heb ik opnieuw de stemwijzer gedaan en heb daarbij een aantal toelichtingen gelezen. Ik kies ervoor om morgen op een politieke partij te stemmen die op dit moment het meest bij mij past. Ik voel lichte onzekerheid om mijn politieke voorkeur op deze blog te delen. Mijn vader had me altijd afgeraden om buitenshuis over politiek en geloof te praten. Blijkbaar ben ik nog steeds gevoelig voor wat anderen van me kunnen denken.

Zie ook: ik doe mee met 30 dagen 'Ik hou van mezelf'

2 opmerkingen:

  1. Zo erg is het niet om een voorkeur voor een partij te noemen. Ik zou er alleen voor waken blind op de stemwijzer af te gaan, of zelfs de programma's.

    In de VS zegt men altijd dat politici notoire leugenaars zijn, een programma kan je zien als de beloften van deze leugenaars ;-)

    Probeer uit te vissen waar een partij werkelijk voor staat.. Bijvoorbeeld door hun daadwerkelijke acties en hun stemgedrag in de kamer.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor jouw perspectief, Edwin.
      Je feedback houdt me scherp op de diverse manieren van kiezen. :-)

      Om heel eerlijk te zijn, heb ik niet de tijd genomen om alle daadwerkelijke acties van partijen na te gaan. Mijn keuze is nu gebaseerd op de verschillende stukken die ik op het internet gezien heb: videos,interviews, programma, missie & visie etc.

      Bij een volgende verkiezing lijkt het mij leuk en nuttig om ook de daadwerkelijke acties bij te halen.

      Verwijderen