maandag 10 september 2012

Dag 21: Ik hou van mezelf

Zelfportret 21: Klik op foto voor mijn gevoelens
maandag 10 september 2012, 20:08

20:08
Dertig dagen lang elke dag een portret schieten. Ik begin het nu een beetje zat te worden. Zoals je op de foto ziet, voel ik me moe en ongeïnteresseerd. Het zal me worst wezen hoe ik op dit moment op jou overkom. Ik heb niet de behoefte om altijd perfect en elegant over te komen. Moe zijn en ongeïnteresseerd zijn. Dat mag er ook zijn. Ik kan niet altijd ‘Pieken’. En dat wil ik ook niet.

Ik heb me voorgenomen om het 30-daagse fotoproject vol te houden. Ik doe dit voor niemand anders dan mezelf. Dat wil niet zeggen dat ik het altijd leuk vind om te doen. Het fotoproject is voor mij een experiment. Ik ben erg benieuwd naar mijn eindreflectie van het project.

Zie ook: ik doe mee met 30 dagen 'Ik hou van mezelf'

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen