woensdag 5 september 2012

Dag 17: Ik hou van mezelf

Zelfportret 17: Klik op foto voor mijn gevoelens
woensdag 5 september 2012, 23:09

23:09
Ik voel zachtheid en vrolijkheid. Ik heb aan Pascal gevraagd of hij even naar mij wil kijken terwijl ik een foto van mezelf schiet. Kort voordat ik op het knopje druk, kijk ik Pascal kort aan. Ik voel een spontane glimlach opkomen en kijk vervolgens naar de cameralens.

23:24
Wat een ontspannen avond. Ik heb een fijn telefoongesprek met mijn broer en schoonzus gehad. In het jaar 2012 sta ik ervoor open om meer verbinding met mijn familie te leggen. Ik doe dit vanuit vertrouwen en op mijn eigen tempo. Ik voel mij dankbaar dat ik dit met mijn familie kan doen.

Zie ook: ik doe mee met 30 dagen 'Ik hou van mezelf'

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen