woensdag 5 september 2012

Dag 16: Ik hou van mezelf

Zelfportret 16: Klik op foto voor mijn gevoelens
dinsdag 4 september 2012, 22:52

 22:52
Ik voel rust, stilte en honger. Ik kom net thuis van Stiltewerk. Iedere eerste dinsdagavond van de maand doe ik mee met een vaste groepsmeditatie in Den Haag.

Stilte is voor mij een wezenlijk onderdeel in mijn leven. Met behulp van Stilte kan ik stilstaan in mijn leven en tot rust komen. Met Stilte creëer ik ruimte voor mijzelf: ruimte om te ervaren dat ik er onvoorwaardelijk mag Zijn. Deze ruimte noem ik Onvoorwaardelijke Liefde. Ik gun iedereen deze ruimte.

Onvoorwaardelijke Liefde is in mijn ogen niet vrijblijvend, maar open, direct en eerlijk. Dat betekent dat ik iedereen als mens verwelkom en tegelijkertijd bewust ben van welk gedrag ik wel/niet tolereer.

Zie ook: ik doe mee met 30 dagen 'Ik hou van mezelf'

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen