zondag 2 september 2012

Dag 14: Ik hou van mezelf

Zelfportret 13: Klik op foto voor mijn gevoelens
zondag 2 september 2012, 22:04

22:04
Ik voel mij ontspannen. Ik schiet de foto, maar het lukt mij niet om uitgebreid voor de camera te lachen. Ik staar nu een beetje.

Als ik naar de lens kijk en mezelf fotografeer, krijg ik het gevoel dat ik naar een zwart gat aan het kijken ben. Ik kijk dan naar de leegte van de lens en weet dat er niemand achter de camera staat.
Als Pascal met zijn camera komt, tovert hij met zijn aanwezigheid vaak een warme glimlach op mijn gezicht.

Ik ben mij ervan bewust dat mijn glimlach niet alleen afhankelijk is van mezelf. Maar ook o.a. van de fotograaf en de omgeving. Mijn emotie ontstaat vanuit een wisselwerking tussen mijzelf en mijn omgeving.

Zie ook: ik doe mee met 30 dagen 'Ik hou van mezelf'

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen