dinsdag 28 augustus 2012

Dag 9: Ik hou van mezelf

Zelfportret 9: Klik op foto voor mijn gevoelens
dinsdag 28 augustus 2012, 8:37

8:37
Ik voel een lichte druk op mijn ogen en hoofd. Nu voel ik mij beter dan gisteren. Laat ik vandaag er het beste van maken.

20:57
Wat gaat de tijd snel. De dagen vliegen voorbij. Ik voel lichte pijn in mijn knie. Sinds ik meer aandacht heb voor zelfzorg, kan ik beter mijn emoties, mijn lichaam en mijn behoeftes aanvoelen.

Zie ook: ik doe mee met 30 dagen 'Ik hou van mezelf'

2 opmerkingen:

  1. Zie ik daar heel voorzichtig een lachje doorbreken? Jawel. Ik volg je serie nu negen dagen en het betekent meer voor me dan inspirerende bedoelde quotes, oneliners en andere powertalk.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, Peter. Aan de reacties merk ik dat het 30-daagse fotoproject niet alleen impact heeft op de deelnemers, maar ook op de toeschouwers. Met dank aan Stichting 'Ik ben er ook nog' voor het mooie initiatief.

      Tja, mijn lachje breekt bijna door. Een stralende lach heb ik nog niet op mijn foto's gezien. Nog 21 dagen te gaan...wie weet.

      Verwijderen