zondag 26 augustus 2012

Dag 7: Ik hou van mezelf

Zelfportret 7: Klik op de foto voor mijn gevoelens
zondag 26 augustus 2012, 12:44

 Ik mis mijn Papa. Met vlagen voel ik mijn verdriet. Vandaag is het weer zover. Mijn moeder, Pascal en ik gaan bijna wekelijks naar Papa's gedenksteen. Ik had vroeger gedacht dat ik niks met grafstenen zou hebben. En nu vind ik het fijn dat ik Papa op een vredige plek kan bezoeken. Elke week twee kaarsjes aansteken en een verse bos bloemen. Papa, ik mis je en ik hou van jou.

Zie ook: ik doe mee met 30 dagen 'Ik hou van mezelf'

3 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. http://bloghuis.blogspot.nl/2012/10/verdriet-vieren_10.html

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hai Sanne,

      Dankjewel voor het delen. Je blogpost heeft mij geraakt. Het heeft even geduurd, voordat ik kon reageren. De laatste tijd komt er best veel op me af, waardoor ik geen zin heb om online te zijn.

      Ik zie aan je blogpost dat je deze periode ook met je gedachten zit bij je vader en je verleden. Voor mij geldt dat ook. Mijn vader is dit jaar op 17 januari overleden en sindskort is ook mijn schoonvader op 11 oktober 2012 overleden.
      Het jaar 2012 is nu best een heftig jaar geworden.

      Ik geniet van je blogs op het bloghuis. Dankjewel voor jouw bijdrage!

      Verwijderen