zaterdag 25 augustus 2012

Dag 6: Ik hou van mezelf

Zelfportret 6: Klik op de foto voor mijn gevoelens
zaterdag 25 augustus 2012, 10:07

10:07
Ik voel mij net een zombie. Ik heb vandaag uitgeslapen. Straks lekker ontbijten om op mijn gemak wakker te worden. Vandaag een vrije dag zonder afspraken. Heerlijk.

19:51
Ik voel mij kiplekker. Net gegrilde kipvleugels gegeten. :-)

Ik ben mij ervan bewust dat ik mijn vrije tijd niet wil vol plannen. Als ik dat wel doe, voel ik onrust en moeheid. Ik houd het liefst bij (maximaal) 1 afspraak per dag.

Vandaag ervaar ik een ontspannen dag. Het doet mij goed om mijn moeder te zien. Sinds eind 2011 ervaar ik voor het eerst een volwassen relatie met haar: we ontmoeten elkaar vanuit warme belangstelling en gelijkwaardigheid. Naast moeder en dochter spelen we allebei ook andere rollen: de rollen van twee volwassen dames.

Zie ook: ik doe mee met 30 dagen 'Ik hou van mezelf'

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen