vrijdag 31 augustus 2012

Dag 12: Ik hou van mezelf

Zelfportret 12: Klik op foto voor mijn gevoelens
vrijdag 31 augustus 2012, 20:03

20:03
Ik voel mij warm en gelukkig. Mijn leven zit sinds 2011 vol met verrassingen. Ik voel mij intens dankbaar voor de momenten van moeiteloosheid die ik sinds 2012 ervaar. Ik dacht vroeger dat ik intens geluk alleen kon bereiken door keihard te werken, maar ik heb sindskort ontdekt dat het ook anders kan.

Geluk ervaar ik nu niet alleen bij de grootse dingen, maar juist vaak bij de kleine dingen in mijn leven: een warme ontmoeting, een glimlach, een vers kopje muntthee etc. Geluk was vroeger voor mij een abstract doel en een zelfstandig naamwoord. En nu betekent Geluk voor mij een bijzondere ervaring waarvoor ik erg dankbaar ben.

Zie ook: ik doe mee met 30 dagen 'Ik hou van mezelf'

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen