zondag 4 maart 2012

Mijn behoeftes

Ik ( 9 jaar )



















Wat heb ik nodig om mijn liefde te laten groeien?
  • Ik heb behoefte aan een dak boven mijn hoofd.
  • Ik heb behoefte aan gezond eten en drinken.
  • Ik heb behoefte aan schone kleding om mijzelf warm te houden.
  • Ik heb behoefte aan frisse lucht.
  • Ik heb behoefte aan (lichaams)beweging om mijzelf fit te voelen.
  • Ik heb behoefte aan 7 uur slaap per dag.
  • Ik heb behoefte aan ruimte voor mijn eigen spullen.
  • Ik heb behoefte om mijzelf geestelijk te ontwikkelen.
  • Ik heb behoefte om mijn eigen keuzes te maken.
  • Ik heb behoefte aan een zinvolle dagbesteding, waarbij ik mijn kwaliteiten volledig kan benutten.
  • Ik heb behoefte aan contact met andere mensen waarbij ik mezelf durf te laten zien: mijn behoeftes, mijn kwaliteiten, mijn pieken en mijn dalen.
  • Ik heb behoefte om minimaal één dag in de week te lanterfanten: m.a.w. ruimte houden voor spontane momenten, creativiteit, zelfreflectie en ontspanning.
  • Ik heb behoefte om minimaal  één avond per week alleen te zijn voor rust en ruimte in mijn hoofd.
  • Ik heb  behoefte aan contact met verschillende mensen om nieuwe perspectieven te ontdekken.
  • Ik heb behoefte om iets moois te creëren.
  • Ik heb behoefte aan contact met andere mensen om mijn gelukkige en verdrietige momenten te delen.
  • Ik heb behoefte om iets bij te dragen aan mijn leefomgeving.
  • Ik heb behoefte aan contact met kinderen, omdat ik veel van ze hou en omdat ik heel veel van hen kan leren.
Ik schrijf dit n.a.v. mijn gebruiksaanwijzing.
Wordt vervolgd...

Inspiratie: kinderen

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen