donderdag 22 maart 2012

Kleurrijke stilte



De laatste tijd zoek ik graag regelmatig de stilte op. Binnen vier maanden tijd is er veel gebeurd: 
o.a. intense ontmoetingen via occupy, nieuwe liefde, nieuwe baan en daarna het vertrek van mijn lieve vader. Allemaal stuk voor stuk veranderingen.
Zowel de positieve als de verdrietige veranderingen kosten mij energie, tijd, ruimte en aandacht.
Ik voel mij de laatste tijd moe en ik merk dat ik behoefte heb aan een prikkelarme omgeving.
Tijdens mijn vrije dagen trek ik mij daarom graag terug. Terug in de stilte. Terug in mijn hoofd, in mijn hart en in mijn wereld. Terugtrekken om alles op mijn eigen tempo te verwerken.

Ik deel deze woorden om mijn kwetsbaarheid ruimte te geven: dit mag er zijn en dit heb ik nodig.

Hieronder staan wat links m.b.t. de video…ik keek naar boven en zij keken naar beneden:
http://pascalmaramis.wordpress.com/2012/03/18/do-we-live-colorfully-2/ 
http://hofstijl.nl/2012/03/18/vol-is-vol/

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen