vrijdag 4 november 2011

Iedereen mag gehoord worden

Op mijn eigen wijze geef ik aandacht aan meer menselijkheid op deze wereld. Ik geloof dat alles wat we aandacht geven, groeit. Ik draag mijn steentje bij via o.a. vrijwilligerswerk bij Pameijer en Occupy Den Haag, omdat ik geloof dat we samen een samenleving kunnen creëren waarbij iedereen onvoorwaardelijk mee mag doen.

Vandaag laat ik een verhaal van Miko Serko Mamoribo Carels zien. Ik heb ervoor gekozen om de opname niet te knippen, zodat de opgenomen boodschap puur blijft. Luister vanuit je hart en stel jezelf open voor wat hij te zeggen heeft. Ik geloof dat iedereen gehoord mag worden en dat we allemaal van elkaar iets kunnen leren. Afgelopen maanden heb ik geleerd dat mijn contact met andere mensen veel makkelijker gaat als ik mijzelf open stel voor andere perspectieven en ervaringen. Mijn bewustzijn en openheid helpen mij om persoonlijk te groeien.


Video

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen