zaterdag 15 oktober 2011

Liefdevolle sit-in op Malieveld

Een paar uur geleden heb ik gelezen dat #OccupyDenHaag verplaatst is naar het Malieveld. Inmiddels heb ik mijn teleurstelling over de verplaatsing verwerkt.

Het plan voor de stilte sit-in is gedeeltelijk gewijzigd.
Verzamelen: 11:15-11:45 Museum De Gevangenpoort. De verzamelplek blijft hetzelfde om misverstanden te voorkomen.
Vertrek richting Malieveld: 11:45 Indien mogelijk via Binnenhof en Plein lopen als een lange menselijke slinger.
Op het Malieveld zoeken we samen een plek uit voor de Stilte sit-in.

Ik laat mij niet kisten door de verplaatsing. Met hart en ziel ga ik morgen naar #OccupyDenHaag voor een liefdevolle samenleving waarbij iedereen ertoe doet. Op 15 oktober 2011 wil ik met anderen in dialoog gaan voor een samenleving waarbij de basisbehoeften voor ieder mens (onderdak, voedsel en gezondheidszorg) onvoorwaardelijk vervuld kunnen worden.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen