zondag 9 oktober 2011

Liefdevolle sit-in: 15 oktober 2011 Den Haag

Informatie over een stilte sit-in

Lieve mensen,

Op 15 oktober 2011 betuig ik mijn steun aan #occupydenhaag, omdat ik een samenleving wens waarbij iedereen ertoe doet.

Ik wens een samenleving waarbij iedereen onderdak, voedsel en gezondheidszorg onvoorwaardelijk kan ontvangen. Ik geloof dat we dit samen in Nederland kunnen realiseren.

Met behulp van een meditatie sit-in wil ik samen met andere mensen op een liefdevolle manier meer bewustwording creëren. Bewustwording voor meer solidariteit en liefde voor elkaar.

Ik geloof dat een meditatie sit-in een bijdrage levert aan een liefdevolle sfeer en bewustwording bij mensen. Mijn ervaring is dat ik vanuit een liefdevolle staat makkelijker met anderen in dialoog kan gaan en makkelijker met creatieve oplossingen kan komen.

Op 15 oktober 2011 geef ik met hart en ziel aandacht aan onze wensen en mogelijkheden, want ik geloof dat alles wat je aandacht geeft groeit. Ik ben bereid om in dialoog te gaan met anderen over alternatieve oplossingen. Laten we samen vanuit liefde en solidariteit samenwerken en aandacht geven aan wensen en oplossingen.

Op 15 oktober 2011 kan de grote brainstorm beginnen. Ik beschouw #occupydenhaag als een mogelijkheid om meer bewustwording te creëren en in contact te komen met anderen voor inspiratie m.b.t. een liefdevolle samenleving. We kunnen samen een verschil maken door aandacht te geven aan wat we wèl willen.

Wil je meedoen met de meditatie sit-in? Of gewoon in stilte naast ons zitten?

Ik sta op 15 oktober 2011 om 11:15 bij Museum De Gevangenpoort. Om 11:45 wil ik samen met alle mensen richting het Malieveld lopen om een plek uit te zoeken. We mediteren in stilte om 12:00. 40 minuten lang. Als je wil, kan je korter/langer mediteren. Je kan ook gewoon in stilte bij ons zitten: meditatie is niet vereist.

Na de stiltemeditatie kunnen we (als er behoefte is) in dialoog gaan met elkaar. Of je kan ook bijv. in stilte bij ons blijven zitten.
Neem je matje, kussen/stoel, warme kleding, eten en drinken mee. En als je wil ook pen en papier voor het uitwisselen/brainstormen van ideeën.

Iedereen is van harte welkom.
Hopelijk tot 15 oktober 2011.

Hartelijke groet,

Thi-Thanh-Tâm Nguyen

p.s: Houd mijn website in de gaten voor eventuele wijzigingen.

En houd Hofstijl in de gaten voor nieuws over de demonstratie #occupydenhaag.

Inspiratie: Occupy Wall Street Group Meditation


De kracht van solidariteit en samenwerking op Wall Street

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen