zaterdag 17 september 2011

Mijn dankbaarheid


Dag lieve mensen,

Met mijn hart en ziel wil ik jullie danken voor alle steun en aandacht aan menselijkheid. Tijdens de World of Difference wedstrijd voelde ik mij erg gesteund. Wat hartverwarmend en enthousiast allemaal: jullie reacties via twitter, facebook, hyves, e-mail en via het fysieke leven. Ik heb totaal 107 stemmen ontvangen. Dankjulliewel! Ik voel mij erg dankbaar en geïnspireerd om met ‘Menselijkheid’ verder te gaan. De World of Difference wedstrijd was voor mij een zeer leerzame en boeiende ervaring. Ik zal de komende periode mijn inzichten en ervaringen met jullie delen.

Op 23 september 2011 worden de finalisten gebeld. De deelnemers die het niet zijn geworden, ontvangen een mail hierover. Ik houd jullie op de hoogte.

Met of zonder steun van de Vodafone Foundation: ik ga gewoon door met ‘Menselijkheid’. Ik blijf mijn menselijkheid en kwetsbaarheid uiten. Met vallen en opstaan natuurlijk.

Gisteren wilde ik mijn dankbaarheid in een video vastleggen. Ik heb drie keer voor mijn camera gezeten, maar het voelde te geforceerd. Uiteindelijk heb ik besloten om mijn dankbaarheid via een blogpost te uiten.

Bovendien voelde ik gisteren mijn verdriet en pijn door een wezenlijke keuze. Een wezenlijke keuze die ik op dit moment niet online wil delen, omdat het verdrietige verhaal niet alleen over mij gaat. Met deze woorden laat ik al een klein stukje van een verhaal zien. Uiteraard heb ik dit stukje ‘Transparantie’ met overleg en toestemming gedaan.

De komende periode zal ik mijn inzichten en ervaringen n.a.v. de World of Difference wedstrijd delen. Afgewisseld met nieuwe belevingen: bijvoorbeeld mijn deelname aan de demonstratie van aanstaande maandag.

Ik wens jullie alle goeds. En wie weet tot ziens. Online en offline. :-)

Hartelijke groeten,

Thi-Thanh-Tâm Nguyen

2 opmerkingen:

  1. Jij ook bedankt voor het in de schijnwerpers zetten van menselijkheid en kwetsbaarheid. Een reminder voor ons allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen