zondag 25 september 2011

Ik ga door


23 september 2011

Beste kandidaat,

Helaas moeten we je meedelen dat je niet tot de finalisten van World of Difference behoort. De jury heeft 25 finalisten geselecteerd, op basis van stemmen, motivatie, plan van aanpak en ervaring. We willen je ontzettend bedanken voor je deelname en fantastische inzet tijdens de campagne. Wie weet zien we je bij een volgende editie van World of DIfference weer terug.

Vriendelijke groet, Vodafone Netherlands Foundation

Ik geniet van de snelheid van social media, maar mijn inzichten en ervaringen laat ik op mijn eigen tempo zien. Wordt vervolgd.

4 opmerkingen:

  1. Wij doen allemaal met je mee met doorgaan. Eenzaam wordt het zeer zeker niet :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inmiddels heb ik gemerkt dat we samen doorgaan. Ik zie veel mooie initiatieven m.b.t. menselijkheid. Wat gezellig: samen menselijkheid vieren. :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je bent laat in het programma ingestapt en hebt je in die korte tijd laten zien. Dat telt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Edwin Hijmans: Hai Edwin, wat leuk dat je nu hier reageert. Dankjewel!

    BeantwoordenVerwijderen