woensdag 6 april 2011

Wat transparantie en vertrouwen allemaal kunnen doen


Een coachingtraject als cadeautje voor mijzelf…

Afgelopen maandag had ik mijn eerste coachingsessie met M. Het was gelijk heftig en helder tegelijkertijd. Vanuit mijn thema ''Transparantie'' heb ik tijdens mijn eerste sessie met mijn hart en hoofd gesproken en alles op tafel gelegd. En dat had impact. Op mij en op de sessie.

In een uurtje hebben M en ik veel besproken. Ik heb gelachen en gehuild. En het voelt goed zo. De sessie heeft voor mijn gevoel mijn wereldje 360 graden gedraaid, want ik had een confronterende eye-opener gekregen. En dat is: ''ik mag meer aan mijzelf denken''. Ik dacht dat ik dat al deed, maar achteraf gezien blijkbaar niet genoeg.

Mijn doelstelling voor de sessies is veranderd. Mijn focus gaat nu naar mijzelf: wat wil ík in mijn leven? En wat is goed voor Thanh-Tâm?
Voor deze week heb ik een opdracht gekregen. Het gaat over het verkennen van mijn talenten en mijn ''draken". Ik ben benieuwd wat er na de zes sessies gaat komen, want de eerste sessie was al erg fijn.

Mijn ervaringen van de coachingsessie heb ik vanochtend gedeeld via de e-mail met twee vriendinnen. Ik heb binnen een uur antwoord gekregen met hun eigen verhaal en ervaringen. Hun openhartigheid doet mij herinneren aan het volgende:
“ik sta niet alleen in het proces.”

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen