dinsdag 12 april 2011

Over mij

‘Het maakt niet uit wat ik schrijf, zolang ik mezelf er maar in kan vinden.’

Michael Minneboo’s reactie op Peter de Kock’s blogstuk heeft mij geïnspireerd om mezelf in de vorm van een mindmap te laten zien. Zijn woorden hebben mij troost gegeven: ik kan inderdaad nooit een volledig beeld van mezelf geven. En dat hoeft ook niet, want elke nieuwe ervaring kan zorgen voor een nieuw stukje ‘Mij’. Op elk moment kan ik kiezen voor een nieuw stukje. En weet je hoe mijn nieuwe stukjes ook heten? Ik noem ze persoonlijke groei.

Hieronder staat mijn mindmap ‘Over mij’. Waarom een mindmap? Ik voel mij thuis in woord en beeld.

(klik op de afbeelding voor een vergroting)

3 opmerkingen:

  1. Wow, over bio gesproken. Je mindmap zou een prachtige bio zijn. Creatief en inspirerend om jezelf zo te laten zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Peter de Kock:
    Dankjewel, Peter. :)
    En wat leuk dat je hierover ook getwitterd hebt. Ik ga toch eens kijken wat ik zelf met twitter wil en kan doen. Je stuk 'Twitter als recovery community' heeft mij een nieuw perspectief gegeven.
    En ben trouwens benieuwd: heb je nog plannen met je bio?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb een bio geschreven voor het nieuwe boek 'opkrabbelen' van Karin Ramaker, op Twitter bekend als @Metkcom. Haar vraag om een stukje bio was voor mij de trigger voor bioangst. Deze bio is speciaal voor haar boek geschreven. Ik denk dat ik een bewerkte versie voor mijn blog en LinkedIn ga gebruiken. Als je zin hebt om te gaan twitteren: doen. Veel bloggers zijn ook actief op twitter. Ik heb er al veel leuke ontmoetingen aan te danken.

    BeantwoordenVerwijderen